nieuw jaar - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu nieuw jaar - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

Door: anoukoudevrielink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Januari 2012 | Duitsland, Leiwen

toen was het al weer nieuw jaar
de tijd gaat ook snel voorbei, over een maand zit ik weer thuis op de bank.
het was heel erg druk met de kerst. wel raar want de feestdagen gaan zo echt langs je heen. iedereen moest de hele week werken. 's avonds nog gourmetten en dat was de kerst. we hebben wel veel kerstkaarten gekregen. Iedereen bedankt daar voor!! vind ik echt lief. Ik wil iedereen natuurlijk nog de beste wensen doen voor het nieuwe jaar. Hier is het even wat minder, iedereen heeft zo veel gewerkt. toen moesten we met oud en nieuw een show doen is marlou gevallen, heeft ze haar arm gebroken. zat ze met martijn op het ziekenhuis om 12 uur :(:( dat was onze leuke party avond . maar goed nu moeten we maar even kijken hoe we dat deze week nog doen met werken. want de 2 jongens zitten nog in winterberg. en heeft die ene ook nog een week vakantie gekregen. dat snap ik dan echt niet maar zal wel. terwijl ik voor school alles over 2 weken moet hebben ingeleverd. dus dat wordt echt 's nachts daar aan werken ofzo. echt lekker dus !! maar goed veel slechter dan dit kan het volgens mij niet. dus dan kan het alleen maar weer beter worden. of toch niet. haha zien we dan wel weer. straks is het toch weer rustiger op het park dus dan valt het denk ik wel weer mee.

kusje xx