sinterklaas - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu sinterklaas - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

sinterklaas

Door: anoukoudevrielink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 December 2011 | Duitsland, Leiwen

Toen was sinterklaas ook al weer voorbei. En zitten we dus alweer in December. De tijd gaat ook snel.Het huis is nu weer hele huis vol met allemaal nieuwe stagiaires. 2 nieuwe jongens en 2 nieuwe meiden. Dus weer gezellig druk in huis. Alleen jammer dat het nu op het park behoorlijk rustig is, Veel activiteiten gaan niet door , dus dan moeten we weer wat anders verzinnen om te doen. Gelukkig kunnen christel en ik nog aan onze opdrachten werken. Niet dat ik daar echt verder mee kom. Maar dat is weer een ander probleem.

Het laatste weekend van november is koen hier geweest met zijn familie. Het was erg gezellig en leuk om ze weer te zien. Ook zijn opa en oma en het hondje!!! Die zaterdag zijn we naar trier geweest om te shoppen. Dat had ikk hier eigenlijk nog helmaal niet gedaan. Was wel een paar keer wakker geweest maar dat was vaak 's avonds na dat iedereen vrij was. Maar nu heb ik echt geshopt!! yes, paar leuke jurkjes gekocht en een tasje hihi. Altijd leuk natuurlijk.

Die avond hebben we pakjes avond gedaan. Papa en mama gijs en elke hadden allemaal voor mij een kadotje gekocht en een gedicht geschreven. En dat hadden ze aan koen mee gegeven, Toen hadden koen en lisa ook nog wat voor de rest van defamilie gekocht en hebben we pakjes avond gedaan. Erg gezellig, en toch nog ene beetje een sinterklaas gevoel.

Ik had al wat spullen uitgezocht die ik weer terug deed naar huis. Alles scheeld weer ruimte op de terug weg. Maar ik heb alleen maar weer meer spullen er bij gekregen. Van pap en mam heb ik een klein kerstboompje gekregen. Dus die staat nu mooi bij ons in woonkamer. Van de rest had ik ook hele leuke dingetjes gekregen.

Maar die duitster hier zijn al helemaal in de kerst sferen. Afgelopen woensdag hebben we weihnachtsfeier gehad met alle medewerkers. We zijn met de bus naar trier gegaan, zodat iedereen zoveel kon zuipen als die wou, Een paar medewerkers zijn in een bungalow blijven slapen zodat ze niet meer naar huis hoefden te rijden. We zijn naar de weihnachtsmar geweeest en lekker uit eten. Helaas was ik niet zo goed te pas, ik ben al anderhalve week vreselijk verkouden, Daarom ben ik niet meer mee geweest stappen, De jongens waren ook pas om 5 uur thuis. Is dus maar goed dat we om 12 uur met de bus weer naar huis zijn gegaan. We waren ook om half 5 al vertrokken. Alles op het park is daarvoor eerder gesloten, Nu in de rustige periode kan dat ook wel.

De receptie zijn ze aan het verbouwen, dus ons kleine kantoortje van fun en entertainment is nu over vol omdat de receptie nu bij ons aan het service center staat. Ze hadden ons huis ook wel mogen verbouwen, want de keuken valt letterlijk uit welkaar. De bestek laa was al kaput maar die valt nu helemaal uit elkaar. De kraan vliegt er nog wel een af. Het fornhuis duurd heel lang en nu is de oven ook nog kapot. Het handvat was al half kapot. Nu wou ik die laatst weer terug drukken heb ik ineens dat hele handvat in mijn hand., Nou die ligt nu maar boven op de kastjes naast het handvat van die bestek laa. Wel grappig dat er vandaag een bedrijf uit nederland was die keukens kwam instaleren. Dan hadden ze ook wel even bij ons kunnen langskomen haha.

ik doe jullie de groeten!!

dikke kus anouk

  • 07 December 2011 - 14:07

    José :

    Hoi Anouk,

    Volgens mij heeft Lotje het mooiste Sint/kerstkado gekregen. Deftig hoor.

    Vanuit Trier heb je voor ons thuis ook Sint kado's gedaan. mooi hoor. Het jasje staat leuk, is goedgekeurd door velen.

  • 07 December 2011 - 14:09

    Elke:

    De zeep ruikt heel zoet ik had hem even in mijn make-up tasje zitten toen die nog dicht zat en nu ruikt het al helemaal naar. de potloden zijn ook heel leuk maar ik heb ze nog niet gebruikt. ik heb al wel uit de mok gedronken maar de prijs zat er nog onder hahah:P en het sneeuwding staat al op de vensterbank in mijn slaapkamer. Xxxx

  • 07 December 2011 - 15:21

    Rita:

    Anouk,

    wat fijn om je verhalen te lezen, en in Trier had je ook voor mama nog heel wat moois gekocht, lief dat je dat voor haar hebt gedaan, dat heeft ze nodig!!
    Dan ben je nog toch nog een aantal keren in Trier geweest, leuke stad hoor, waren wij deze zomer ook.
    Wij hebben ook een heel leuk sinterklaasfeest gehad, en nu op naar de Kerst! in Oostenrijk!
    groetjes fam. Logtenberg

  • 12 December 2011 - 09:11

    Annette:

    Hallo Anouk, ik heb je site gevonden wist niet dat je er een had , hoorde het van je moeder.Als ik het zo lees heb je het wel naar je zin in Duitsland. De komende tijd zal het er wel gezellig zijn nu de kerst aanbreekt met alle versieringen, bratwursten en glühwein.
    Vanuit Tilligte wensen je fijne feestdagen, succes met je studie,en zien je gezond terug in 2012.
    Gerard Annette Tom Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

stage landal

Nieuwe stage bij landal sonnenberg.

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2012

morgen naar huis

02 Januari 2012

nieuw jaar

02 Januari 2012

nieuw jaar

06 December 2011

sinterklaas

18 November 2011

verhaaltje
Anouk

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 21310

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 31 Juli 2015

Australie 2015

19 September 2011 - 31 Januari 2012

stage landal

31 Augustus 2011 - 03 September 2011

stage in duitsland

Landen bezocht: