herfstvakantie - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu herfstvakantie - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

herfstvakantie

Door: anoukoudevrielink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Oktober 2011 | Duitsland, Leiwen

toen waren de herfstvakanties.
het is een stuk drukker nu met alle herfstvakanties. Heel anders dan in het begin maar ook wel weer heel leuk. Een stuk harder werken we zijn nu nog maar met z'n 3 en nog 2 snuffelstagiaires die hier voor 2 wekeen zijn. volgende week is het ook nog heel druk dan zijn we echt nog maar met 2. dat wordt vast wel heel druk. maar vast heel leuk. gister was er nog een optreden van steven pitman. dat is een elvis presley imitator. mooie rokken opgezocht in de bollo club ( foto's volgen) en die dag er voor al vast kleren uitgezocht voor halloween. Dan mogenn we de hele dag verkleed. Dus wij eergister naar de freizeitkeller zoeken tussen de verkleedkleren. Christel en ik hebben nu wel hele mooie heksen jurken. Zwart met mooi goud! haha wordt vast heel leuk.

Over anderhalve week komen pap en mam voor een weekendje. Ook leuk op hun weer even te zien allemaal.

Verder is het hier echt wel heel gezellig en heb ik het erg naar mijn zin. Zo 2 weekjes alleen met christel in huis en dan komen er weer nieuwe winter sagiaires bij.

Dit was het weer even voor nu!

groetjes anouk

• 29 Oktober 2011 - 16:55

José OV:

Wat zijn jullie mooi met de Halloweenjurken. als ik goed kijk staat Christel links en Anouk rechts.
    Tot gauw meiden, dan komen we bij jullie de kust onveilig maken.

groetjes José

• 06 November 2011 - 18:29

Rita Meijerink:

Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en ook een leuke foto, verkleedpartijtjes waren bij de Meijerinkjes toch altijd al een hot item, komt je nu mooi van pas .....
    Bij ons gaat alles z'n gangetje, Justin
    moet 10 nov. op voor motorrijbewijs.
    Anouk wij wensen jou een plezierige
    en leerzame tijd toe !
    gr. Harry, Rita,Justin en Dionne