Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 April 2015 | Australië, Sydney

Sydney!

Anderhalve week ben ik inmiddels in Sydney. Door het gezin ben ik goed ontvangen. Het zijn aardige mensen en zijn flexibel met werktijden/ en taken.
Afgelopen vrijdag 27 maart was er een Au Pair meeting georganiseerd door het au pair bureau. Daar heb ik een aantal meiden ontmoet, niet zoveel als die keer in Melbourne, maar dat heeft ook met de start periode te maken.

Gisteren (donderdag) ben ik met drie meiden naar Sydney gegaan. Het is voor mij nog 40 min met de trein. Dat is niet zoals bij ons 40 min in de trein. Je rijd door allerlei suburbs en niet door het platteland!
De hele dag hebben we rondgelopen door Sydney. O.a darling harbour, madame tuseau , harbour bridge, pitt street, Sydney opera house, royal botanic garden...
Het is een mooie stad! Wel weer anders dan Melbourne een andere layout en naar mijn idee meer historische en iconische bezienswaardigheden.

Ook heb ik gisteren een trip geboekt naar Tasmanië, aanstaande maandag vlieg ik naar Hobart en dinsdag start ik met een georganiseerde tour over het eiland. Een groepreis lijkt me toch wel een stuk gezelliger dan in mijn eentje! Dus dat heb ik maar geboekt.

Eerst ga ik dit weekend naar de caravan van mijn hostfamilie, ik ben benieuwd haha. In iedergeval nog een vol gepland programma voor de komende week!

Groetjes Anouk

  • 03 April 2015 - 08:58

    Rita:

    He Anouk,

    Je pakt t allemaal goed op. Dikke duim.
    Dus alweer een paar dagen voor jezelf gepland naar Tasmanie, dit keer, spannend.
    Enjoy it.


    Liefs Rita

  • 03 April 2015 - 10:21

    Annette:

    Hallo Anouk,

    Fijn te horen dat het gezin goed bevalt.
    We wensen je veel plezier op Tasmanie de natuur is er prachtig. .
    gr Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Anouk

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 21217

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 31 Juli 2015

Australie 2015

19 September 2011 - 31 Januari 2012

stage landal

31 Augustus 2011 - 03 September 2011

stage in duitsland

Landen bezocht: