Verjaardag - Reisverslag uit Losser, Nederland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Losser, Nederland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Januari 2015 | Nederland, Losser

Lieve mensen,

Gisteren was het mijn 22e verjaardag. Deze heb ik gezellig met al mijn vrienden en familie gevierd. Volgende week woensdag, 28 januari, vertrek ik. Om die reden was het een afscheid- verjaardagsparty. Ik heb allemaal lieve knuffels, lekker eten, leuke, lieve en grappige cadeautjes gekregen. Bedankt allemaal dat jullie zo aan mij denken. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Australie.

Liefs Anouk

• 26 Januari 2015 - 15:35

Gerard En Annette:

Hallo Anouk,

Eindelijk is het dan zover we wensen je een fijne rustige vlucht toe en in maart treffen we elkaar in Melbourne.

• 26 Januari 2015 - 16:40

Alfons En Truus:

Hallo Anouk.
    Vanuit de city of Tilligte wensen wij jou een heel goede vlucht toe,en natuurlijk veel plezier , we kijken uit naar jouw berichten.

• 30 Januari 2015 - 14:41

Mama:

Hoi Anouk,

Gelukkig heb je een goede reis gehad en veilig geland in Melbourne. Veel succes bij je gezin in Australië.