Verjaardag - Reisverslag uit Losser, Nederland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Losser, Nederland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Januari 2015 | Nederland, Losser

Lieve mensen,

Gisteren was het mijn 22e verjaardag. Deze heb ik gezellig met al mijn vrienden en familie gevierd. Volgende week woensdag, 28 januari, vertrek ik. Om die reden was het een afscheid- verjaardagsparty. Ik heb allemaal lieve knuffels, lekker eten, leuke, lieve en grappige cadeautjes gekregen. Bedankt allemaal dat jullie zo aan mij denken. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Australie.

Liefs Anouk

  • 26 Januari 2015 - 15:35

    Gerard En Annette:

    Hallo Anouk,

    Eindelijk is het dan zover we wensen je een fijne rustige vlucht toe en in maart treffen we elkaar in Melbourne.

  • 26 Januari 2015 - 16:40

    Alfons En Truus:

    Hallo Anouk.
    Vanuit de city of Tilligte wensen wij jou een heel goede vlucht toe,en natuurlijk veel plezier , we kijken uit naar jouw berichten.

  • 30 Januari 2015 - 14:41

    Mama:

    Hoi Anouk,

    Gelukkig heb je een goede reis gehad en veilig geland in Melbourne. Veel succes bij je gezin in Australië.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Losser

Anouk

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 21224

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 31 Juli 2015

Australie 2015

19 September 2011 - 31 Januari 2012

stage landal

31 Augustus 2011 - 03 September 2011

stage in duitsland

Landen bezocht: