mooi weer - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu mooi weer - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

mooi weer

Door: anoukoudevrielink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Oktober 2011 | Duitsland, Leiwen

Vandaag heb ik weer gewerkt. Het is echt super mooi weer deze week. Veel activiteiten gingen niet door omdat het zo rustig was. Dus hadden we mooi de tijd om in de zon te zitten. Vrijdag lekker de hele middag met sharissa christel en cindy in de zon gezeten. Lekker bruin worden. Vanaf vandaag is het veel drukker op het park. Het is hartstikke mooi weer en dit weekend zit de camping helemaal vol. En vanaf nu zijn de duitse herfst vakanties. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Was vandaag wel even stressen, ze organiseren altijd wijnproeferijen konden we die mensen niet bereiken en er hadden zich heel veel mensen aangemeld. Hadden ze vorige week gebeld dat het niet door ging. Dat briefje was natuurlijk verdwenen. Toen met de golfkar over het terein naar de bungalows al die mensen natuurlijk al weg. Overlegd en ben ik naar het dorp gereden met de auto van hier. Maar ik had natuurlijk geen idee waar dat was, ik steve en robert-jan meenem die hier ook stage lopen. Komen we daar, zitten al die mensen daar gewoon op het teras. Loop ik daar naar toe komt die vrouw van de weingut er aan was ze net weer thuis. Ze zei zo van ja maakt niks uit ik improviseer wel dat komt helemaal goed. Oh en dat je speciaal daar voor naar beneden bent gereden. Ik was daar natuurlijk naar toe gereden om de gasten op te halen maar ok toen was ze toch net thuis haha. Nou dat was wel weer een avontuur en echt wel even stresen. Maar okj morgen nog lekker een dagje vrij. Oh en net stond sharissa in de keuken, roept ze mij. ligt de hele kraan er af. En weet je hoe, omdat ze de kraan aan zette nou eh what the fuck hahaha. Dat was wel even heel erg grappig. Nou ik bent benieuwd hoe het deze week gaat als het druk is.

doegg,groetjes

• 02 Oktober 2011 - 18:17

Opa En Oma Meijerink:

Zondag 2-10-2011

Hai Anouk,
    De groeten van opa en oma. Het is hier heel mooi weer en met ons is het net zo mooi.
    Wij denken wel dat het je wel past daar in het Saar-Mosel gebied, anders hadden we het wel gehoord.
    We wensen je een heel prettige leertijd en hopen je spoedig eens weer te ontmoeten.

De groeten van ons,
    Opa en Oma Meijerink oet Losser

• 02 Oktober 2011 - 18:53

De Meijerinkjes:

Hoi Anouk,

En, ben je alweer een beetje bijgekomen van de stres van gisteren??? Het kwam goed uit dat je vandaag vrij was. Zo te lezen is het bij jou net zo lekker weer als hier in Losser. Het is gewoon warm op zondag 2 oktober. We zijn vanmiddag met de kids naar de kermis geweest. Dat was leuk en warm.
    We wensen je deze week veel succes met de Duitse gasten.
    Tot schrijfs........

Groeten vanuit een zonnig Losser van René, Carlijn, Tim, Stijn en Yvonne Meijerink

• 03 Oktober 2011 - 11:53

Rita Logtenberg:

He Anouk,

wat chil, dat ook daar in Duitsland niet alles zo verloopt zoals het in de planning ligt.
    Je komt er zo natuurlijk wel achter dat er veel organisatietalent aan te pas komt bij een reisorganisatie!
    Wel leuk een wijn proeverij, past helemaal bij mij. Hoop dat de gasten het nog een andere keer gaan beleven.
    Heel veel liefs van Rita en toi toi daar, en heel veel plezier met je collega's en de gasten.

• 15 Oktober 2011 - 18:39

Hoi Anouk:

Zo te lezen en te horen gaat het goed met je in Duitsland. Fijn om te horen!
    En heb je het deze week druk met de Duitse gasten en kinderen? Heb je je Bollo pak al aan gehad of ga je voor het Lava pak. Dit staat je goed hoor! Je straalt helemaal.
    Deze week en volgende week zullen de Nederlandse gasten wel komen.
    Carlijn, Tim en Stijn moeten nog 1 week naar school en dan hebben ze ook vakantie. Stijn heeft zich de laatste dagen prima vermaakt met al het mais hakselen. Thuis in de woonkamer wordt het nagespeeld. Zul je wel bekend in de oren klinken of niet.

Noi Anouk, succes met alle gasten, houdt je hoofd koel en tot schrijfs.

Groeten,
    Yvonne