1e week - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

1e week

Door: anoukoudevrielink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 September 2011 | Duitsland, Leiwen

Morgen is het een week geleden dat pap mij naar Sonnenberg heeft gebracht. Vandaag heb ik een dag vrij, het is prachtig weer 25 graden en een strak blauwe hemel, dat heb ik deze zomer nog niet eens gehad haha.Vrijdag heb ik mijn eigen kamer ingericht, paar leuke foto's en posters en alle spullen verhuizen en klaar ben je. Gister zijn we met z'n allen naar leiwen naar een soort kroeg/ clubhuis geweest als afsluiting van 2 meisjes die volgende week weer naar huis gaan. Iedereen is eind oktober weg en dan blijven Christel en ik nog met z'n tween over in het grote huis. Maar als het goed is komen er in november weer andere stagiares bij. Helaas hebben we nog steeds geen gratis internet, maar als het goed is wordt dat deze week geregeld. Dat zal wel heel fijn zijn want om er telkens voor te betalen is heel erg duur. Morgen ook nog een dagje vrij en daarna weer aan de arbeit!!

kusje anouk

  • 26 September 2011 - 16:30

    Je Moeder JOsé:

    Hoi Anouk, opnieuw een poging een bericht te plaatsen. Vorige zie ik niet terug. Je ziet er leuk uit als Bollo. Goed dat niemand je herkent achter dat pak, ha,ha. Geniet nog van het heerlijke zonnetje aan de Moezel.

  • 28 September 2011 - 15:04

    Linda:

    hee anouk! Leuk zo dat verslag van je lezen. Ik ga je natuurlijk in de gaten houden en ben benieuwd hoe het daar gaat. Hoorde dat je nu in mijn oude kamer zit haha! nou heel veel succes en en ik hoor je snel!
    xxLinda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leiwen

stage landal

Nieuwe stage bij landal sonnenberg.

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2012

morgen naar huis

02 Januari 2012

nieuw jaar

02 Januari 2012

nieuw jaar

06 December 2011

sinterklaas

18 November 2011

verhaaltje
Anouk

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 21215

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 31 Juli 2015

Australie 2015

19 September 2011 - 31 Januari 2012

stage landal

31 Augustus 2011 - 03 September 2011

stage in duitsland

Landen bezocht: