landal - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu landal - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Anouk Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

landal

Door: anoukoudevrielink

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 September 2011 | Duitsland, Leiwen

hee allemaal,

gister ben ik dan naar landal sonnenberg gegaan. het is gelukt om hier nog een leuke stage plaats te bemachtigen op de afdeling sport en animatie. Met dank aan christel want zij was hier al. Vandaag ben ik dan begonnen, vanochtend een knutsel ochtend gedaan en vanmiddag nog een wandeling als het door gaat. Zo kan ik gelijk de omgeving een beetje zien. Samen met 6 andere meiden in een huis hier dus dat is zeker gezellig. Helaas is het gratis internet net gister afgesloten. Maar daar komt vast nog wel een oplossing voor. Eerst maar even kijken hoe het gaat. Dit gaat vast een stuk beter en het nu al gezellig.

kusje anouk

• 20 September 2011 - 10:51

Kim Oude Geerdink:

Hee Anouk,

Heel veel plezier en succes met deze stage :). Komt zkers goed!

Liefss xx

• 20 September 2011 - 11:00

Rita Logtenberg:

He Anoukie,

succes daar, en fijn dat je heeeel veel meiden daar heb. Geniet van de omgeving en de kinderen op park Sonnenberg.

Groetjes Rita Logtenberg